خبرسازی ناشیانه با چه هدفی؟
نوشته شده توسط : breketid

سفر اخیر مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیرعامل ایرنا به بیروت در حالی صورت پذیرفت كه بسیاری از كارشناسان سیاسی با توجه به دیدارهای جوانفكر با مقامات ارشد لبنان و حزب الله، این سفر را در شرایط فعلی منطقه بسیار مهم و موفق ارزیابی كردند.

متاسفانه سایت تابناك در خبر جعلی و كذب خود به نقل از شنیده ها نوشته است كه به رغم پیگیری و پافشاری آقای غضنفر ركن آبادی سفیر كشورمان در بیروت،نه آقای سیدحسن نصرالله و نه هیچ یك از مقام‌های بلندپایه حزب‌الله لبنان حاضر به دیدار با آقای جوانفكر نشدند.

نكته تاسف برانگیزتر این است كه خبر كذب تابناك،امروز (یكشنبه ) توسط رادیو رژیم صهیونیستی مورد سوء استفاده قرار گرفته و زمینه هجمه علیه مقام های ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم كرده است و واقعا' معلوم نیست چرا این سایت بدون در نظر گرفته منافع و امنیت ملی،برای دشمن زبون و حقیر ایران اسلامی خوراك تبلیغاتی فراهم می كند.

به هرحال پیرامون این خبرسازی ناشیانه،باید یادآوری كرد كه مشاور طبوعاتی رییس جمهوری در سفر به لبنان با رییس جمهوری، رییس مجلس، نخست وزیر و وزرای امور خارجه و اطلاع رسانی این كشور دیدار و گفت و گو كرد.

همچنین در مراسم افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)كه به نام جاوید الاثر كاظم اخوان نامگذاری شد، 'علی مقداد'نماینده برجسته حزب الله در مجلس لبنان،'مروان فارس'عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت، 'محمد عفیف' مشاور ارشد رسانه ای سیدحسن نصرالله، 'یوسف زین' مدیر رادیو 'اذاعة النور'، 'ابراهیم الموسوی' مسئول روابط رسانه ای و سخنگوی حزب‌الله حضور داشتند و با مدیر عامل ایرنا نیز به گفت و گو و رایزنی پرداختند.

البته مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری طی سفر به لبنان با دیگر مقام های ارشد جنبش حزب الله نیز دیدار و گفت و كرد كه در شرایط فعلی رسانه ای شدن آنها به صلاح نیست.





:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: